Czy uważasz, że Politechnika Łódzka jest uczelnią przyjazną niepełnosprawnym?
Mówiąca strona

Strona dostępna dla osób niewidomych i słabo widzących zgodnie ze standardami Konsorcjum W3C (World Wide Web Consortium, www.w3.org) i WAI (Web Accessibility Initiative, www.w3.org/WAI).

Polecamy

serwis poświęcony działalności PFRONu

 

 

 

 

OFERTY PRACY

  • HOTEL BOSS

    HOTEL BOSS

    UL.TATRZAŃSKA 11 W ŁODZI

    poszukuje do pracy osoby niepełnosprawne na stanowisko :

    KUCHARZA - PRACA NA DWIE ZMIANY I WEEKENDY

    KELNERKI - PRACA NA DWIE ZMIANY I WEEKENDY ,OBSŁUGA GOŚCI W RESTAURACJI

    HOTELOWEJ

    POKOJOWEJ - PRACA JEDNOZMIANOWA OD 9-16

    RECEPCJONISTA - PRACA 12/24 ,PRACA RÓWNIE W PORZE NOCNEJ

    OFERUJEMY UMOWĘ O PRACE

    osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr telefonu 602460506

    lub

    mailowo :biuro@hotel-boss.pl

    Hotel BOSS

    ul Tatrzańska 11

     

    93-115 Łódź

  • Nagaz Stefanowski

    Firma „Nagaz Stefanowski” http://www.nagaz.pl/ od ponad 25 lat działająca w branży motoryzacyjnej poszukuje pogodnej i rzetelnej osoby do pracy na stanowisku:
    Specjalista ds. administracyjno-finansowych
    Miejsce pracy: Łódź

    Zakres obowiązków:

    Wsparcie administracyjne działu sprzedaży i księgowości:

    • rozliczanie płatności, windykacja należności, wyjaśnianie niezgodności
    • współpraca z zewnętrzną firmą księgową: przygotowywanie dokumentacji, częściowe księgowanie w systemie, nadzór nad przekazywaną dokumentacją księgową
    • prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz prowadzenie wszystkich spraw pracowniczych w czasie zatrudnienia pracownika
    • koordynacja spraw BHP, raporty GUS
    • wystawianie dokumentacji homologacyjnej w wewnętrznym systemie
    • kompletowanie i archiwizacja dokumentów
    • zamawianie artykułów biurowych

    Nasze wymagania:

    • orzeczenie o niepełnosprawności
    • wykształcenie wyższe: preferowane ekonomiczne, finanse lub rachunkowość
    • znajomość podstaw księgowości, BHP, ZUS
    • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze: administracji / finansów / księgowości / wsparcia sprzedaży
    • sumienność, dokładność, systematyczność
    • bardzo dobra organizacja pracy
    • mile widziana znajomość programu Subiekt GT i Rewizora GT
    • mile widziana znajomość języka angielskiego
    • mile widziana znajomość zagadnień dotacji unijnych

    Oferujemy:

    • umowę o pracę
    • pracę w rodzinnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • przyjazną atmosferę w pracy
    CV prosimy przesyłać na adres biuro@nagaz.pl
    Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji

  • Altix

    Specjalista ds. handlowych

    Pracodawca: Altix Sp. z o. o.

    Miejsce pracy: Łódź

    Jesteśmy największą firmą w Polsce zajmującą się dystrybucją elektronicznego sprzętu tyfloinformatycznego, a na rynku istniejemy od 1989 roku. Siedziba firmy mieści się w Warszawie, w każdym mieście wojewódzkim posiadamy swoje oddziały handlowe.

    Altix ma charakter innowacyjny w wymiarze społecznym i technologicznym. Ambicją twórców firmy i jej pracowników jest wprowadzanie na rynek innowacyjnych rozwiązań, które przyczyniają się do rozwoju i dają satysfakcję. Możemy pochwalić się tym, że pracujemy prężnie i efektywnie, ale również z dużym zaangażowaniem działamy na rzecz innych. W codziennej pracy ważna jest dla nas przyjazna atmosfera, kreatywność oraz wzajemna wymiana doświadczeń.  W pracy spędza się dużo czasu – lepiej, by ten czas  był wypełniony interesującymi zajęciami i kontaktem z ciekawymi ludźmi.

    Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. handlowych  będzie odpowiedzialna za prowadzenie oddziału handlowego, realizację założonych celów sprzedażowych oraz budowanie i podtrzymywanie relacji z klientami.

    Do głównych jej zadań należeć będzie:

    · aktywne pozyskiwanie klientów, włączając w to wizyty w firmach, placówkach edukacyjnych, fundacjach, salonach optycznych oraz  różnego rodzaju instytucjach,

    · dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z kluczowymi klientami,

    · budowanie pozytywnego wizerunku firmy,

    · realizacja planów sprzedażowych,

    · analiza potrzeb klienta oraz kompleksowe doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,

    · obsługa klienta w oddziale handlowym,

    · komputerowa obsługa handlu (system Symfonia Handel), realizacja zamówień,

    · przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych.

    Wymagania:

    · wykształcenie min. średnie,

    · dobra znajomość obsługi komputera,

    · wysokie zdolności interpersonalne, w tym łatwość nawiązywania kontaktów, zdolności komunikacyjne,

    · wysoka kultura osobista,

    · samodzielność i inicjatywa w działaniu,

    · umiejętność organizacji czasu pracy,

    · zaangażowanie w realizację zadań,

    · znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

    Oferujemy:

    · pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie  i ciekawym zespole,

    · możliwość poszerzenia swojej wiedzy w zakresie rozwiązań tyfloinformatycznych,

    · możliwość realizowania zadań w środowisku o wysokich standardach,

    · szkolenia,

    · stabilne zatrudnienie (umowa o pracę, dodatkowo premia uzależniona od wyników sprzedażowych),

    · pracę przy ciekawych i rozwijających projektach,

    · samodzielne stanowisko pełne wyzwań.

    Aplikacje (CV ze zdjęciem i list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres e-mail: biuro@altix.pl
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

  • Grupa Evres - sprzątaczka/pracownik dozoru

    Firma o ugruntowanej pozycji na rynku usług sprzątających w związku z zapotrzebowaniem kontrahentów poszukuje sprzątaczek do prac na terenie  Łodzi


    Wymagania:
    - Orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
    - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
    - motywacja do pracy,
    - punktualność,
    - odpowiedzialność,
    - sumienność,
    - dyspozycyjność.

    Zakres obowiązków:
    - zamiatanie i mycie podłóg,
    - wycieranie kurzy,
    - odkurzanie,
    - opróżnianie koszy,
    - inne zlecone prace porządkowe.

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę,
    - stabilne warunki zatrudnienia,
    - stałą opiekę koordynatora,
    - pracę w dynamicznym i młodym zespole,
    - miłą atmosferę w pracy,
    - premie uznaniowe.

    Kontakt telefoniczny 575 410 453

    e-mail: info@grupaevres.pl

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
    Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)".
    CV bez powyższej klauzuli nie będzie brało udziału w procesie rekrutacji.



    Agencja ochrony związku z ciągłym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko pracownika dozoru z I lub II grupą niepełnosprawności w Łodzi

    Wymagania:
    - orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności,
    - samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność,
    - sumienność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
    - wysoka kultura osobista,

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę o pracę,
    - stabilne warunki zatrudnienia,
    - premie uznaniowe,
    - grupowe ubezpieczenie na życie,
    - stałą opiekę koordynatora.

    Kontakt telefoniczny 575410453
    e-mail:biuro@evres.pl

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
    Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182)".
    CV bez powyższej klauzuli nie będzie brało udziału w procesie rekrutacji

  • Firma Gastro Serwis

    Firma Gastro Serwis Sp. z o.o.  zatrudni osoby na stanowisko pomoc kuchenna/osoba do pakowania żywności/ pracownika do obróbki mięsa i wędlin. Zatrudnienie u pracodawcy. Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 661 759 991, mailowo rekrutacja@gastroserwis.com.pl lub osobiście w biurze ul. Przybyszewskiego 255/267 (przy Niciarnianej – Łódź Widzew).

     

    Zapraszam do kontaktu.

  • Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.

    Firma poszukuje pracowników do pracy o charakterze biurowym i posługują się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym.

    Jeśli ktoś byłby zainteresowany, wszystkie nasze aktualne ogłoszenia dostępne są na stroniewww.corning.com/praca<http://www.corning.com/praca> bądźhttp://www.pracuj.pl/praca/corning;kw,

    ale CV można wysyłać bezpośrednio na naszą skrzynkę rekrutacyjną:rekrutacja@corning.com<mailto:rekrutacja@corning.com>

  • Laborant w firmie produkcyjnej

    Zgłaszamy ofertę pracy na stanowisku chemika laboranta w firmie produkującej szeroko rozumianą chemię samochodową.
    Praca w systemie dwu zmian 5.30 do 13.30 II zmiana 13.30 do 21.30. zakres pracy .Wykonywanie podstawowych pomiarów na etapie surowca. procesu produkcji. kontroli wyrobu gotowego .Podstawową produkcją są oleje smarowe, spryskiwacze, płyny do chłodnic, płyny hamulcowe.
    Jesteśmy Zakładem Pracy Chronionej. Osoby niepełnosprawne zatrudnione korzystają dodatkowo ze wsparcia finansowego na środki lecznicze i rehabilitacyjne. Lokalizacja Łódź ul. Lodowa 107. Kontakt kadry@ adwa.pl tel 42 649 26 37 662 05 06 19 W drugiej kolejności gdy nie będzie kandydata z grupą inwalidzką oferta dla osoby pełnosprawnej również.

  • Cleaner Sp. zo.o. - Trener pracy osób niepełnosprawnych

    Ogólnopolska firma działająca w branży usług porządkowych poszukuję osoby na stanowisko:

    Trener pracy osób niepełnosprawnych

    Miejsce pracy: Łódź i okolice

    Region: Łódzkie

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    · Wdrażanie nowych pracowników (osób niepełnosprawnych) w obowiązki,

    · kontrola nad prawidłowym wykonywaniem zadań przez podopiecznych,

    · wsparcie osób niepełnosprawnych w adaptacji społeczno - zawodowej,

    · prace administracyjno – biurowe związane z rekrutacją;

    • sporządzanie raportów z realizacji powierzonych zadań.

    Od Kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

    · wykształcenia min. średniego,

    · empatii i umiejętności współpracy z ludźmi,

    · wysokiej kultury osobistej,

    • gotowości do pracy w terenie,
    • dobrej znajomości MS Excel,
    • entuzjazmu, zaangażowania i energii w działaniu,
    • mile widziany umiarkowany lub znaczny stopień niepełnosprawności,
    • prawa jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    · stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie,

    • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

    · niezbędne narzędzia pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: ogolnopolskarekrutacja@gmail.com

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.”

     

  • Cleaner Sp. zo.o. - Specjalista ds. administracyjnych

    Ogólnopolska firma działająca w branży usług porządkowych poszukuję osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. administracyjnych

    Miejsce pracy: Łódź

    Region: Łódzkie

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    1) Zarządzanie flotą samochodów wewnątrz spółki:

    a) prowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń;

    b) praca z programem Sklif Geo (system przestrzennego zarządzania i kontroli kosztów floty)

    c) ewidencja ubezpieczeń samochodowych,

    d) załatwienia wszelkich formalności dotyczących pojazdów firmowych,

    e) wykonywanie comiesięcznych oględzin samochodów służbowych.

    2) Administrowanie i rozliczanie umów zewnętrznych spółki (media, ubezpieczenia majątkowe spółki, rozliczenia kosztów, itp.).

    3) Zarzadzanie mieniem spółki (telefonami, sprzętem komputerowym, współpraca z firmą ochroniarską, itp.).

    4) Współpraca z najemcami:

    a) Rozliczenia za zużycie: prądu, energii elektrycznej, energii cieplnej;

    b) Wsparcie w zakresie awarii i usterek w lokalach;

    c) Podpisywanie umów najmu pomieszczeń garażowych.

    5) Współpraca z innymi działami w firmie w obrębie swoich obowiązków.

    Wymagania:

    · Wykształcenia min. Średnie – mile widziane kierunkowe: administracyjne.

    · Doświadczenie na podobnym stanowisku.

    · Prawo jazdy kat. B.

    · Znajomość programów MS Office.

    · Doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową będzie dodatkowym atutem.

    · Dobra organizacja pracy.

    · Wysoka kultura osobista.

    · Umiejętność pracy pod presja czasu.

    · Mile widziany umiarkowany lub znaczny stopień niepełnosprawności.

    Oferujemy:

    · stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie,

    • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

    · niezbędne narzędzia pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: ogolnopolskarekrutacja@gmail.com

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.”

     

  • Cleaner Sp. zo.o. - Specjalista ds. administracyjnych

    Ogólnopolska firma działająca w branży usług porządkowych poszukuję osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. administracyjnych

    Miejsce pracy: Łódź

    Region: Łódzkie

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • obsługa recepcyjno-telefoniczna sekretariatu,
    • koordynowanie obiegu informacji, korespondencji oraz właściwa ich rejestracja,
    • obsługa urządzeń biurowych,
    • wsparcie administracyjne Pracowników,
    • wsparcie działu kadr,
    • dbanie o estetyczny wizerunek biura.

    Wymagania:

    · Wykształcenia min. Średnie – mile widziane kierunkowe: administracyjne.

    · Doświadczenie na podobnym stanowisku.

    · Znajomość programów MS Office i urządzeń biurowych.

    · Dobra organizacja pracy.

    · Wysoka kultura osobista.

    · Umiejętność pracy pod presja czasu.

    · Mile widziany umiarkowany lub znaczny stopień niepełnosprawności.

    Oferujemy:

    · stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w dobrze zorganizowanej firmie,

    • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,

    · niezbędne narzędzia pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: ogolnopolskarekrutacja@gmail.com

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.”